wtorek, 15 marca 2016

Bądź sobą w pracy!




 
Przywództwo nie raz buduje w nas pewną dozę niepewności. Idziemy do nowej firmy, siadamy przed nowym szefem i co dalej? Jak się wykazać? Co zrobić, by zauważono nasze efekty? 



Pierwsze i najważniejsze:

Nie poddawaj się
Główną rzeczą, której nie lubią pracodawcy do brak zaangażowania i rezygnacja z monotonnych zadań. Nowe osoby często nie są przydzielane do ważnych z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Dlaczego? Jednym z powodów jest ochrona wrażliwych informacji. Każde przedsiębiorstwo musi zadbać o najwyższy poziom ochrony danych. Nie możemy więc przydzielić niezaufanej osobie, zwłaszcza na okresie próbnym, zadań, mogących naruszyć stabilność firmy.

Pokaż, że Ci zależy
Zadania nie spełniają Twoich oczekiwań? Zarabiasz mało w porównaniu do swoich współpracowników z pokoju? Wykaż się, pokaż, że zależy Ci na rozwoju i kontynuowaniu pracy, a z pewnoscią zostaniesz doceniony.

Recognition zamiast materialnych systemów motywacyjnych
Bądź na to gotowy! Pierwsze tygodnie pracy rzadko wiążą się z awansem, bonifikatami czy podwyżką. Na wszystko musisz zapracować. Z czasem dobre słowo pracodawcy przerodzi się w kolejne gratyfikacje Twojej pracy. 

 Rozmawiaj z ludźmi!
Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić to ogrodzić się od współpracowników. Wspólny lunch, miłe słowo przy porannej kawie i zwykła ludzka życzliwość potrafią zdziałać cuda. Naprawdę! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz